مردي به بهانه ازدواج مجدد همسر اول خود را از سر راه برداشت و او را به قتل رساند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ رضا احمدي رئيس پليس آگاهي استان مرکزي گفت: در نهم خرداد امسال مأموران کلانتري 14 علوي از طريق تماس مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع يک فقره مرگ مشکوک در يکي از بيمارستان‌هاي شهر قرار گرفتند.
وي با بيان اينکه مأموران با حضور در بيمارستان دريافتند که مقتول زني 47 ساله به نام سکينه است که توسط خانواده‌اش به بيمارستان منتقل و علي‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست مي‌دهد گفت: ار آنجايي که هيچگونه آثار ضرب و شتم يا درگيري در بدن مقتول مشهود نبود، جسد اين زن ميانسال براي بررسي بيشتر به پزشکي قانوني منتقل شد.
 پس از انتقال جسد به پزشکي قانوني، پزشکان اين سازمان علت فوت وي را فشار بر عناصر حياتي گردن گزارش کردند که با تأييد قتل سکينه، پرونده براي بررسي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: مأموران در بررسي‌هاي اوليه ضمن بازديد از محل وقوع حادثه از خانواده مقتول به خصوص شوهرش تحقيق کردند که در جريان پرس‌وجو به حالات رواني و اظهارات ضدونقيض شوهر وي به نام شکرخدا مشکوک و نامبرده با هماهنگي مقام قضايي بازداشت شد.
احمدي با ببان اينکه شکرخدا در بازجويي‌هاي فني و پليسي و ارائه مدارک مستند به ناچار لب به اعتراف گشود گفت: وي در اعترافات خود صراحتاً به قتل همسرش اقرار و انگيزه خود براي درگيري با مقتوله را به دليل اختيار کردن زن دوم بيان کرد.
 وي افزود: متهم به همراه پرونده تشکيل شده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت./ف
برچسب ها: زن ، قتل ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار