داوري مرحله كشوري چهاردهمين جشنواره جوان خوارزمي با حضور هزار و هشتاد و هفت نفر دانشجو و دانش آموز از امروز در دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي آغاز شد.

نعمت  الله كاظمي، فرامرزي مدير كميته علمي و اجرايي جشنواره جوان خوارزمي در گفتگو با خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اين جشنواره با هدف ايجاد زمينه هاي لازم براي بروز رشد و شكوفايي استعدادها و خلاقيت هاي جوانان در دو بخش دانش آموزي و دانشجويان پژوهشگر برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: در اين مرحله 450 طرح از بين حدود بيست هزار طرح ارائه شده در بخش دانش آموزي و دانشجويان دوره كارداني مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

كاظمي فرامرزي در ادامه خاطرنشان كرد: اين طرحها در پانزده گروه داوري تخصصي شامل برق و الكترونيك، كامپيوتر، مكانيك، فيزيك و نجوم، شيمي، عمران، زبان و  ادبيات فارسي، علوم زيستي و پزشكي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم اجتماعي، نانو تكنولوژي و ساير گروههاي علمي مورد داوري قرار مي‌گيرند و بعد از دفاع داوران تعدادي از اين طرحهاي پذيرفته شده مهرماه امسال در سازمانهاي پژوهشي و صنعتي ايران با حضور هيئت داوران مشترك وزارت علوم تحقيقات و فناوري و آ‌موزش و پرورش معرفي مي‌شوند و رتبه هاي يك تا سه كشوري آذرماه برگزيده مي شوند./ح
برچسب ها: جشنواره ، خوارزمی ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
لعیا
۲۰:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
جالب بود خبر آخرتون خیلی خوشحالمون کرد ازتون میخوام درمورد شرکت کنندگان آذربایجان غربی هم مطالبی در اختیارمون قرار بدین
Iran (Islamic Republic of)
لعیا
۲۰:۳۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
جالب بود خبر آخرتون خیلی خوشحالمون کرد ازتون میخوام درمورد شرکت کنندگان آذربایجان غربی هم مطالبی در اختیارمون قرار بدین
آخرین اخبار