معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خوزستان گفت: 12 طرح دانش‌آموزان استان به مرحله کشوري چهاردهمين دوره جشنواره جوان خوارزمي راه يافت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،‌ مسعود اکبري اظهار داشت: اين تعداد طرح در مرحله کشوري توسط طراحان آنها مورد دفاع قرار مي‌گيرد.

وي تصريح کرد: براي شرکت در چهاردهمين جشنواره جوان خوارزمي 20 هزار طرح به دبيرخانه‌هاي استاني سراسر کشور تحويل شد که از اين تعداد، يک هزار و 87 طرح به عنوان برگزيده‌هاي استاني به دبيرخانه کشوري تحويل داده شدند.

اکبري ادامه داد: پس از دو مرحله داوري، 427 طرح به جلسه دفاع حضوري طراحان دعوت شدند و سهم استان خوزستان 12 طرح است که توسط 22 دانش‌آموز طراحي شده‌اند.

اين مسئول در آموزش و پرورش خوزستان عمده طرح‌هاي ارائه شده در جشنواره خوارزمي را در زمينه نانوتکنولوژي عنوان کرد و گفت: 13 دانش‌آموز از شهرستان بهبهان، شش نفر از نواحي مختلف اهواز و از هر کدام از شهرهاي آبادان، ايذه و انديمشک يک نفر در ارائه و تهيه اين طرح‌ها مشارکت داشته‌اند.

معاون آموزش و پرورش خوزستان متذکر شد: جلسه دفاع حضوري طراحان خوزستاني روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه  14 و 15 شهريور ماه سال جاري در دانشگاه شهيد رجايي تهران برگزار مي‌شود.

وي اذعان داشت: شايسته است طراحان ضمن تماس با دبيرخانه استاني به شماره‌هاي 3332615-3332678-0611 براي اطلاع از ساعت پرواز نسبت به تکميل طرح خود اقدام و با آمادگي کامل در جلسه دفاع شرکت کنند./س
برچسب ها: طرح ، نهایی ، خوارزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.