اقتصاد مقاومتی ضرورت و اولویت آسیب‌درمانی جامعه است.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان با بیان اینکه قدرت‌ها از طریق اقتصادی می‌خواهند بر جهان سیطره پیدا می کنند، گفت: اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله در برابر تحریم ها است.

آیت الله رمضانی مقابله با قدرت‌های اقتصادی جهان را با مهندسی دقیق امکان‌پذیر خواند و گفت: دانش لازم در تولید کالای با کیفیت تاثیرگذار است.

وی با اشاره به رتبه بالای علمی ایران در دنیا، خاطرنشان کرد: با استفاده از دانش روز در تولید می‌توان کشور را به خودکفایی رساند.

آیت الله رمضانی خاطر نشان کرد: توسعه کشاورزی باید از برنامه‌های ضروری در کشور باشد و ایران می‌تواند جزو صادرکنندگان مهم محصولات غذایی و کشاورزی در جهان باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ، دانش هسته‌ای را در ارتقاءکیفیت تولید موثر خواند و اظهار داشت : دانش هسته‌ای حق ملی است و نباید از ایران اسلامی سلب شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب  استفاده از دانش هسته‌ای صلح‌آمیز را برای تمام ملت‌ها مجاز دانستند، اذعان کرد: ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و سازمان‌های بین‌المللی باید خلع سلاح هسته‌ای در منطقه و جهان را جدی بگیرند/ س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.