شهرداری منطقه 22 گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدای جنگ تحمیلی، 280 نفر از شهروندان ساکن در محدوده شمال غربی پایتخت را به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور اعزام می کند.

 حسین مرادی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:اداره امور ایثارگران منطقه 22 با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در سراهای محله های 9 گانه منطقه آغاز شده و تا 4 شهریور ادامه داشته است.
وي تصريح کرد: 280 نفر از افرادی که برای اعزام به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور ثبت نام کرده اند در  قالب "کاروان راهیان نور ولایت" صبح روز چهارشنبه به این مناطق اعزام می شوند و در بازه زمانی 4روزه تا 18 شهریور ماه از محورهای عملیاتی واقع در کرمانشاه، ایلام، سرپل ذهاب، پاوه، مهران و ... بازدید خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: اقامه نماز صبح، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و ... از جمله برنامه های تدارک دیده شده از سوی شهرداری منطقه 22 برای بدرقه کاروان راهیان نور ولایت به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور خواهد بود و زائران این مناطق ساعت 8:00 صبح روز 15 شهریور از مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) با حضور مسئولان، به سوی غرب کشور بدرقه خواهند شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار