وزير نيرو گفت: رئيس جمهور امسال بر روي چند نکته تاکيد داشت که يکي مربوط به پروژه هاي مهر ماندگار است که 30 درصد آن در حوزه وزارت نيرو قرار دارد و بايد تلاش همه جانبه اي براي اجرايي شدن و بهره برداري آنها تا پايان دولت دهم صورت گيرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، مجيد نامجو با تبريک هفته دولت و با اشاره به برنامه هاي وزارت نيرو در سال 91 اظهار داشت: هدف اصلي وزارت نيرو تحقق شعار امسال "توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني" است و علاوه بر آن حرکت به سمت اتمام پروژه هاي مهر ماندگار و تحقق اهداف دولت در جهت تامين آب مورد نياز بخش کشاورزي است.

نامجو در ادامه به ساير برنامه هاي وزارت نيرو در سال 91 اشاره کرد و گفت: همچنين بحث مسکن مهر که مورد توجه رئيس جمهور است، مسائل زيربنايي آن به عهده وزارت نيرو است وعلاوه بر آن موضوع بعدي بحث آب و کشاورزي است که دولت قصد دارد از طريق کشاورزي ايجاد اشتغال کند و تامين بخشي از آن به وزارت نيرو بر مي گردد.

بکارگيري تمام ظرفيتهاي مجموعه وزارت نيرو براي تحقق برنامه هاي دولت وزير نيرو همچنين درباره ميزان موفقيت اين وزارتخانه در جهت تحقق اهداف تعيين شده از جانب دولت، اظهار داشت: اين موضوع دو بخش دارد که يکي مربوط به بکارگيري ظرفيتهاي درون وزارتخانه است که اين ظرفيتها از بالقوه به بالفعل درآمده و همکاران ما در سراسر ايران وظايف خود را به خوبي انجام داده و توانسته اند از اين ظرفيتها به خوبي استفاده کنند.

وي ادامه داد: اما يک بخش ديگر به استفاده از ظرفيت ديگران و باقيمانده وزارتخانه ها بر مي گردد که به دليل مشکلاتي که به هر صورت در بخشهاي مختلف وجود داشت، شايد نواقصي وجود دارد که بايد تلاش کنيم تا پايان اين دولت نواقص با تعامل ساير وزارتخانه برطرف شود و اين بخش از کار با هماهنگي بين بخشي محقق شود./عب
برچسب ها: ظرفیت ، نیرو ، اهداف ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار