وزیر نیرو از تلاش و جدیت‌ وزارت نیرو برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری به ویژه کاهش هزینه‌های مردم و افزایش رفاه آن‌ها خبر داد و بر آن تاکید کرد.

مجید نامجو وزیر نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت‌: مهمترین کار برای کاهش هزینه‌های دولت و مردم خصوصی سازی است که وزارت نیرو در این بخش پیشگام است‌.
وی افزود‌: تاکنون 100 شرکت وابسته به وزارت نیرو به بخش خصوصی واگذار شده و در مجموع 45 نیروگاه هم برای واگذاری در نظر گرفته شده که بخشی واگذار شده و تعدادی نیروگاه هم آماده واگذاری هستند.
وزیر نیرو با اشاره به برخی مشکلات قانونی  برای واگذاری شرکت‌های توزیع به بخش خصوصی گفت‌: با تلاش دولت و مجلس برخی مشکلات قانونی که برای واگذاری شرکت‌های توزیع وجود داشت برطرف شده و به زودی شرکت‌های توزیع هم در نوبت واگذاری قرار می‌گیرند‌.
وی ادامه داد: وزارت نيرو ادغام شركت‌هاي آب و فاضلاب را با روشي كه سازمان خصوصي‌ سازي يا هيات واگذاري تصويب كرده را هدف‌گذاري نموده است.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه اين اقدامات و اجرای خصوصی سازی در وزارت نیرو باعث كم شدن هزينه‌هاي وزارت نيرو  و به دنبال آن کاهش هزینه‌های مردم می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار