سخنگوي جنبش عدالتخواه گفت: دانشجويان مي‌بايست با برنامه‌ريزي و اهداف بلند مدت بتوانند تشکيلاتي را در داخل کشور سازماندهي کنند و از اين طريق ارتباطاتي را با تشکل‌هاي دانشجويي خارج از کشور ايجاد کنند.

مهدي خوجگي سخنگوي جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه با ارتباط گيري تشکل‌هاي دانشجويي کشورمان با تشکل‌هاي دانشجويي جهان اسلام اظهار داشت: سابقه ارتباط تشکل‌هاي دانشجويي ايران با دانشجويان خارج از کشور به قبل از انقلاب اسلامي بر مي‌گردد.

وي تصريح کرد: در حال حاضر اگر بخواهيم ديد واقع بينانه‌اي داشته باشيم به جز تشکل‌هاي محدودي که در خارج از کشور وجود دارند عملا از سمت تشکل‌هاي داخلي ارتباط برنامه ريزي شده و منظمي با دانشجويان خارج مخصوصا دانشجويان جهان اسلام وجود ندارد.

خوجگي در ادامه تصريح کرد: جنبش عدالتخواه فعاليت هايي در اين زمينه انجام داده‌ است به عنوان مثال کنفرانس آب و هوا که در خارج از ايران برگزار شد، فرصت خوبي بود که جنبش 3 نفر از فعالين خود را به آن اجلاس فرستاد و دستاوردهاي خوبي حاصل کرد.

وي تصريح کرد: دانشجويان بايد با برنامه‌ريزي و اهداف بلندمدت بتوانند تشکيلاتي را در داخل کشور سازماندهي کنند و از اين طريق ارتباطاتي با تشکل هاي دانشجويي خارج از کشور ايجاد کنند.

خوجگي گفت: اگر فرمايشات رهبر معظم انقلاب به صورت صرفا نمايشي به اجرا در آيد هيچ فايده‌اي نداشته و به نتيجه نخواهد رسيد.

سخنگوي جنبش عدالتخواه در پايان خاطر نشان کرد: تشکل‌ها مي‌بايست ارتباطات خود را با کشورهاي مختلف به تدريج افزايش دهند و اين ارتباطات بايد وثيق و منسجم باشد چراکه اين امر نيازمند حاکميت جمهوري اسلامي ايران است و هدف اصلي از اين ارتباط تشکيل امت اسلامي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تشکل ، دانشجویی ، تشکیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار