وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‎های غربی در اجلاس تهران به دنبال مطرح کردن مسائل حاشیه‎ای بودند که با اطلاع‎رسانی سریع، بموقع و با کیفیت رسانه‎های کشور راه به جایی نبردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هر شهرستان و استان مشخص کردیم که چه شخصیت‌هایی مورد تقدیر قرار گیرند، افزود: این مهم با همت استانها و حمایت از سوی تهران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آثار این افراد باید احیا و در اختیار عموم مردم قرار گیرند و همچنین هنرمندان به منظور احیاء این آثار مشارکت لازم را داشته باشند.

وی در خصوص اطلاع‌رسانی رسانههای داخلی در اجلاس تهران تصریح کرد: رسانه ملی، نشریات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری در انعکاس این اجلاس که یک وجهه بین‌المللی داشت خیلی خوب عمل کردند و در اطلاعرسانی بموقع، سریع و با کیفیت ابتکار به خرج دادند.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه رسانه‌های غربی به دنبال مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای بودند تا اخبار اجلاس را تحریف کنند، خاطرنشان ساخت: با اطلاع‌رسانی سریع، بموقع و با کیفیت رسانه‌های داخلی، آنها نتوانستند راه به جایی ببرند و اخبار اجلاس به خوبی انعکاس یافت.

وی گفت: البته با سران و کسانی که در این اجلاس شرکت کردند، خبرنگارانی همراه بودند که اخبار را به صورت مستقیم انعکاس داده و واقعیات را بیان می‌کردند و این مهم توانست بازتاب خوبی در سطح جهانی و بین‌المللی داشته باشد.

وی در خصوص احداث دانشکده خبر در استان، متذکر شد: این مهم باید مورد بررسی قرار گرفته و به آن ترتیب اثر داده شود./س

برچسب ها: اجلاس ، بازتاب ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.