رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دشمنی بیگانگان با نخبگان متعهد ایرانی گفت: بحران هویت و غرب‌گرایی آفت پیشرفت نخبگان است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی مرادی در نشست با جمعی از فرهیختگان و نخبگان کشوری اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان نخبگان بزرگی داشتیم که توسط ترفندهای بیگانه جهت استفاده فکری از آن‌ها به خارج از کشور مهاجرت کردند و امروزه باتشکیل بنیاد نخبگان گامی بزرگ جهت مهاجرت معکوس آن‌ها به داخل کشور برداشته شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی نخبگان در راستای توسعه همه جانبه کشور بیان کرد: نخبگان نقش فعال و کلیدی در افزایش ظرفیت‌های ویژه جامعه را بر عهده دارند و همه باید هوشیار باشیم تا غربگرایی و بحران هویت آنان را از چرخه پیشرفت و خدمت دور نسازد.

11 هزار نخبه زیر پوشش بنیاد نخبگان کشور

این مسئول در ادامه به حضور باشکوه نخبگان المپیادهای علمی و برترین‌های کنکور کشور در این استان اشاره کرد و افزود: این نخبگان در قالب اردوی علمی، گردشگری به مدت سه روز وارد استان شده‌اند تا با ظرفیت‌های  موجود در استان آشنا و از آن‌ها بهره لازم را ببرند.

وی در ادامه پرداختن به امور مربوط به نخبگان و رفع مشکلات آنان را وظیفه‌ای بزرگ برشمرد و گفت: بنیاد نخبگان در سال 85 آغاز به کار کرده که در استان ما از سال 89 این دستگاه فعالیت خود را اجرایی کرده است.

مرادی با قدردانی از حضور نخبگان کشوری در این استان اظهار کرد: همه موظفیم با اتکا به قدرت پروردگار در جهت پرورش و پیشرفت جوانان نخبه این سرزمین تلاش کنیم./ج1

برچسب ها: شهرکرد ، آفات ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.