رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه انسانیت از هیاهوی جهانی خسته شده است، گفت: اکنون معدن الهام‎بخش و سرچشمه ناب اسلام سبب تاثیرگذاری ایران در جهان شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست با علمای شیعه و سنی که در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: انسانیت در حال نگرانی است چرا که بحران‎های روحی، اخلاقی و اجتماعی به یک موضوع جدی جهانی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: وجود عرفان‎های نوظهور و درون‎گرا به دلیل پاسخگویی به نیاز دنیا طراحی شده‎اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان داشت: ایران مسئله تهاجم فرهنگی را به عنوان نخستین کشور در دنیا مطرح نکرده است بلکه متخصصان فرانسوی اعلام کرده بودند که جمهوری اسلامی در حال تهاجم فرهنگی به تفکر غرب است و ما باید نگران تفکر اسلامی باشیم.

پورمحمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه مفاهیم ناب اسلامی در جهان تولید شده است شاهد یک اتفاق بزرگی در دنیا هستیم و این مهم نشان می‎دهد که به سرعت روی امواج در حال حرکت هستیم و انسان‎ها دیگر اسیر صهیونیست‎ها نیستند.

وی با تاکید بر اینکه پیام‎های ناب اسلامی قلوب را تسخیر کرده است یادآور شد: ما در جمهوری اسلامی به این مسئله متهم هستیم که حقوق زنان رعایت نمی‎شود و یا اینکه نشاط با داشتن چادر و روسری از بانوان سلب شده است اما می‎بینیم که بر اساس اعلام واتیکان؛ بیشترین گرویدگان به اسلام از اروپا، آمریکا، مسیحیت و ادیان دیگر است.

پورمحمدی با بیان اینکه بیشترین گرویدگان به اسلام، زنان اروپایی و آمریکایی هستند متذکر شد: در دنیایی که همه علیه ایران تبلیغ می‎کنند که زنها از همه چیز محروم‎اند و شخصیت برای آنها در ایران قائل نمی‎شود اما اکنون می‎بینیم که زنان تحصیلکرده اروپایی به اسلام روی می‎آورند که این مهم نشان‎دهنده تحول بزرگی در دنیاست.‎

به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور کتاب قرآن و مثنوی مولانا پرفروش‎ترین کتاب‎ها در آمریکا بوده است.

وی بیان داشت: برای نخستین بار واتیکان اعلام کرد که جمعیت مسلمان جهان در سال 2012 به علت تغییر دین بر مسیحی‎ها پیشی گرفته است./ج1

برچسب ها: گلستان ، بازرسی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.