شهرام همایون به تازگی در صفحه فیس بوک خود برای کم اهمیت جلوه دادن میهمانان دعوت شده به اجلاس تصویری را منتشر می کند که اصل آن متعلق به حضور نماینده Swaziland در سازمان ملل است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رسانه ها و سایت های ضدانقلاب در طول برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران هر یک به شیوه خود سعی نمودند با ارسال اخبار کذب و دروغ اهمیت اجلاس تهران را مورد سوال قرار دهند، غافل از اینکه نه تنها موفق به مهم نشدند بلکه به مانند گذشته شخصیت زشت و دروغ پرداز خود را رسانه ای کردند.
 
 
 
در این میان رسانه های داخلی کم و بیش در این مورد مطلب منتشر کرده اند اما بشنوید از گاف رسانه ای تلویزیون ماهستیم، مدیر این رسانه که شهرام همایون می باشد به تازگی در صفحه فیس بوک خود برای کم اهمیت جلوه دادن میهمانان دعوت شده به اجلاس تصویری را منتشر می کند که اصل آن متعلق به حضور نماینده Swaziland در سازمان ملل است!
 

 
در پی برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران، شاهد تغییر سیاست مدافعان حقوق بشر هستیم،آنهایی که تا دیروز دم از آزادی و برابری می زدنند و از حق انتخاب و یکسان بودن همه انسانها سخن می گفتند اینگونه نمایندگان برخی از کشورها را که بر اساس فرهنگ و آداب خود پوشش متفاوت دارند را مسخره و استهزاء می کنند!
 
سوالی که باقی می ماند این است که «آیا اهمیت اجلاس سران در تهران آنقدر اهمیت داشت که به خاطر آن باید حقوق و فرهنگ ملت ها را نادیده و حتی مسخره کرد؟».
 
منبع: ما هستیم
برچسب ها: شهرام همایون ، اجلاس ، نم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار