در حاشیه کنفرانس مریلند؛

نوري‌زاده تهديد کرد: عليه اپوزيسيون کوته‌فکر ايران افشاگري مي کنم!

نوري زاده در حاشيه کنفرانس مريلند تأکيد کرد: اگر گروه ها و طیف های مختلف اپوزیسیون خودپرستی های خود را کنار نگذارند و به کوته فکری های خودشان ادامه بدهند، علیه آن ها افشاگری می کنم؛ من نمی دانم این آدم ها وقتی اینطور کوته فکر هستند چطور می خواهند ایران را نجات بدهند؟

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "علیرضا نوری زاده" چهره شناخته شده اپوزیسیون و از مجریان تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" روز گذشته در گفتگوی تلفنی با "شهرام همایون" مدیر این شبکه، در مورد کنفرانس دو روزه گروه های ضدانقلاب در مریلند واشنگتن توضیحاتی ارائه کرد و در این میان گلایه هایی را نیز مطرح نمود. وی در کمال اعتماد به نفس گفت: به دلیل اینکه بعضی ها شخصیت من را "کاریزماتیک" [نافذ] می دانند، گفته بودند که اگر نوری زاده در این نشست حضور داشته باشد حاضر به شرکت نیستند؛ چون با حضور نوری زاده جلسه اپوزیسیون به هم می ریزد.


او در ادامه افزود: این کنفرانس دو روزه با حضور اشخاصی از طیف های "کومله" ، "مارکسیست" ، "اصلاح طلب میانه رو" و "اصلاح طلب تندرو" با موضوع هماهنگی میان طیف های مختلف اپوزیسیون مقیم خارج برگزار شد. موارد مختلفی در این جلسه مطرح شد؛ بعضی ها پروژه عبور از جمهوری اسلامی را خواهان بودند و اعتقاد به براندازی نظام موجود داشتند که در رأس آن ها "اسماعیل نوری علاء" بود. اما عده دیگری که از اصلاح طلبان میانه رو بودند، قائل به باقی ماندن ولایت فقیه و جمهوری اسلامی بودند و فقط اصلاحات جزئی را مطالبه می کردند.


نوری زاده ضمن گلایه از بعضی چهره های اپوزیسیون، با لحنی تمسخرآمیز گفت: «اگر گروه ها و طیف های مختلف اپوزیسیون خودپرستی های خود را کنار نگذارند و به کوته فکری های خودشان ادامه بدهند، علیه آن ها افشاگری می کنم. من نمی دانم این آدم ها وقتی اینطور کوته فکر هستند چطور می خواهند ایران را نجات بدهند؟ به قول یکی از دوستان ما که به این آقایان گفته بود: اینقدر برای آزادی ایران عجله نداشته باشید. یک کم صبر کنید من کارهایم را در آمریکا انجام بدهم تا بتوانم با شما به ایران بیایم!

 

به نظر می رسد جلسه ای که بنا بود گروه های اپوزیسیون را به هم نزدیک و آن ها را یکپارچه کند، علی رغم میل ترتیب دهندگانش به عامل جدیدی برای تعمیق و تشدید اختلافات آن ها تبدیل شده است./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار