رئیس پلیس راه کشور گفت: تردد در برخی محورهای پایتخت برای بعضی وسایل نقلیه کماکان ممنوع است.

سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تردد تریلر در محور قم تهران ممنوع و در حال حاضر ترافیک در این محور نیمه سنگین و پیش بینی می شود برای شب تراکم بیشتر شود.
وی در ادامه به ممنوعیت های  تردد در محورهای دیگر اشاره کرد و بیان کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 در محور های کرج چالوس، هراز، فیروز کوه، محور سمنان تهران و مشهد ممنوع است ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد  ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از 16 تا 24 از مرزن آباد تا کرج یک طرفه است.
وی در ادامه بیان کرد: تردد کلیه کامیونها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور هراز از ساعت 6 تا 24 ممنوع، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12تا 24 از انتهای رودهن تا آب اسک ممنوع است و تردد در مسیر مذکور از ساعت 14:30 تا 24 یکطرفه است.
وی خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلر ها به استثنا مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از تهران  به قائم شهر و بالعکس ممنوع و از ساعت 6 صبح تا 24 از محور کرج، قزوین، رشت و آستارا به سمت اردبیل تردد کامیون و تریلر ممنوع است./ف
برچسب ها: راه ، تردد ، ماشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار