رئیس پلیس راه کشور گفت: در بدترین تصادف کشور شب گذشته ساعت 22 یک خودرو سواری پیکان پس از خارج شدن از جاده به درختان برخورد و LPG (كپسول گاز) بلافاصله منفجر و در دم 5 تن کشته و 1تن مجروح شدند.


سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در استان تهران شهرستان شهریار محدوده صفادشت شب گذشته پس از خروج پیکان و برخورد آن با درختان منجربه انفجار LPG شد که این حادثه 5 قربانی برجای گذاشت.

وی در ادامه به حادثه ای دیگر اشاره کرد و گفت: دراستان خراسان شمالی شهر بجنورد محور فرعی راز و گرگان بین وانت پیکان و کامیون ساعت 22:30شب گذشته حادثه ای رخ داد که علت آن عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده وانت پیکان بوده که دراین حادثه 2تن کشته و 2تن مجروح داشت.

سرهنگ مهماندار اذعان کرد: دراستان همدان محور غار علی صدر بین پژو 405 وپژو RD ساعت 13:30 روز گذشته تصادفی رخ داد که علت انحراف به چپ پژو 405 بود که دراین حادثه 2تن کشته و 7تن مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین علت حوادث شب گذشته عدم توجه به جلو 28 درصد انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز 16درصد و تخطی از سرعت غیر مجاز 14درصد، عدم رعایت حق تقدم 12 درصد و خستگی و خواب آلودگی 6 درصد است که در این بین 31درصد واژگونی در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

گفتنی است: ظرف 24 ساعته گذشته 28 تصادف رخ داد که در طی آن 41 تن کشته شدند. /ف

برچسب ها: انفجار ، مهماندار ، سرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار