استاد دانشگاه پيام نور و نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي گفت: اين اجلاس فرصتي طلائي بود تا پشت پرده اتفاقات داخل سوريه که دست جنايتکار رژيم صهيونيستي در تمام آن دخيل بود آشکار شود.

فاطمه آجرلو استاد دانشگاه پيام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره نقش ايران در تغيير مواضع و ديدگاه‌هاي کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد نسبت به رژيم صهيونيستي اظهارداشت:‌ يکي از شاخصه‌هاي مهم اجلاس عدم تعهد اين بود که سران کشورهاي مختلف با ديدگاه‌ها و رويکردهاي متفاوت در کنار هم قرار گرفتند و با توجه به مشخص بودن سياست‌هاي ايران در اين اجلاس شرکت کردند که اين مسئله يکي از برگ‌هاي برنده‌ ما در اين اجلاس بود.

وي تصريح کرد: صحبت‌هاي مقام معظم رهبري تذکري در ارتباط با سياست‌هاي اولين اجلاس غيرمتعهدها و تلنگري براي همه کشورهاي عضو بود يکي از محورهاي صحبت ايشان بحث رژيم صهيونيستي بود که اين ميزباني فرصتي طلايي براي ايران به وجود آورد تا ديدگاه‌هاي خود را به گوش جهانيان در مورد رژيم صهيونيستي برساند.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد:‌ در اين اجلاس ادعاي غربي‌ها در مورد انزواي ايران شکسته شد و پشت پرده اتفاقات داخل سوريه که دست جنايتکار رژيم صهيونيستي در تمام جريانات آن نقش داشت آشکارشد.

آجرلو در پايان گفت: اگر بعضي از کشورها در مواضع و ديدگاه‌هايشان نسبت به رژيم صهيونيستي تغييري ايجاد نکنند حداقل ما توانستيم حرفمان را به گوش جهانيان از طريق اين اجلاس و هزاران خبرنگار و رسانه برسانيم.

انتهاي پيام/ر
برچسب ها: آجرلو ، دانشگاه ، جنبش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار