يک کارشناس سياسي خارجي گفت: نامزدهاي رياست جمهوري در آمريکا براي رسيدن به کاخ سفيد از هر گونه اقدام نظير تخريب طرف مقابل چشم پوشي نخواهند کرد.

فواد ايزدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تبليغات انتخابات رياست جمهوري در آمريکا گفت: دو نامزد انتخابات رياست جمهوري در آمريکا براي رسيدن به کاخ سفيد سعي در تخريب يکديگر دارند، در همين راستا رامني نامزد جمهوري خواه اين کشور مشکلات و مسائل اقتصادي در آمريکا را متوجه اوباما کرده و در طرف مقابل اوباما نيز سعي دارد تا مشکلات اقتصادي کشورش را به زمان رياست جمهوري، حزب جمهوري خواه در اين آمريكا سوق دهد.

وي در ادامه افزود: آمريکا يکي از کشورهايي بوده که در زمينه مديريت افکار عمومي همواره در طول تاريخ پژوهش‌هاي فراواني داشته، از اين رو مطالعات و نظر سنجي‌ها در اين کشور نشان دهنده اين است که شهروندان آمريکايي توجه بيشتري به تبليغات منفي داشته‌اند.

ايزدي با اشاره به موضع نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا نسبت به ادعاهاي واهي صهيونيست‌ها براي مسئله حمله به ايران تصريح کرد: مشکلات و اختلاف نظرهايي بين دولت اوباما و مقامات رژيم صهيونيستي در بحث حمله به ايران وجود دارد و مقامات آمريکايي مي‌دانند که چنين اقدامي براي آنها بي‌فايده و پر هزينه خواهد بود، در همين راستا در سخنراني اخير رامني در فلوريدا براي اولين بار طي 6 دهه گذشته حرفي از جنگ و اقدامات نظامي به ميان نيامد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به وعده‌هاي دروغين روساي جمهور در آمريکا مردم اين کشور نظر مثبتي به اين انتخابات ندارد و قطعا با کاهش حضور مردمي در انتخابات آمريکا روبرو خواهيم بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آمریکا ، کاخ سفید ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار