محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ملی پوشان کشورمان توانستند با ارائه یک بازی منطقی و قابل قبول بر یکی از قدرت های قاره آفریقا غلبه کنند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما به توانایی ها و قدرت اعضای تیم ملی ایران واقف هستیم با توجه به این موضوع از آنها غیر از برد نتیجه دیگری را انتظار نداشتیم شرایط کنونی تیم ملی والیبال ایران با گذشته تفاوت های بسیار زیادی کرده است و بازیکنان با آمادگی بالاتری به مصاف حریف رفتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال مصر تاکنون در چندین برهه زمانی (ایتالیا،مصر) مقابل ایران بازی کرده است با توجه به حضور آنها در چندین دوره مسابقات لیگ جهانی نمی توان گفت كه حريف ضعيفي براي تيم ايران بود بلكه ملي پوشان كشورمان با قدرت و توان فني خود حريف را شكست دادند ما از آنها توقع ارائه يك بازي منطقي را داشتيم كه خوشبختانه ميسر شد.

رئيس فدراسيون واليبال ضمن اشاره به عدم ارائه صد درصد توانمندي ملي پوشان در بازي شب گذشته مقابل مصر، تاكيد كرد: بازيكنان ايران در نخستين ديدار خود مقابل حريفانشان فقط 60 الي 70 درصد توانايي خود را به نمايش گذاشتند، توان آنها بسيار بالاست و در بازي فردا اين ادعا اثبات خواهد شد ما منتظر بازي با ژاپن در تهران هستيم.

داور زني گفت: بازيكنان تيم ملي واليبال ايران به تجربه قابل قبولي و حرفه اي در طول سالهاي اخير دست پيدا كرده اند، آنها مي دانند كه نبايد دچار غرور شده و فرصت صعود به ليگ جهاني را از دست دهند و بايد آنچه كه در توان دارند را در بازي فردا به نمايش بگذارند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار