عضو جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ خود اتکايي و عدم وابستگي کشورهاي عضو به بيگانگان، شاكله‌ي‌‌‌‌ فرمايشات مقام معظم رهبري در افتتاحيه اجلاس سران کشورهاي غير متعهد را تشکيل مي‌داد.

حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در افتتاحيه اجلاس سران  کشورهاي غير متعهد گفت:‌ در دوران رياست سه ساله ايران بر گروه نم، تشکيل کارگروه‌هاي تحليلي و عملياتي با محوريت بيانات و نظريات مقام معظم رهبري ضرورت دارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: خود‌ اتکايي و عدم وابستگي کشورهاي عضو به بيگانگان، شاکله فرمايشات مقام معظم رهبري در  افتتاحيه‌ي اجلاس سران کشورهاي غير متعهد را تشکيل مي‌داد.

حجت‌الاسلام اکرمي با اشاره به توصيه قرآن کريم مبني بر خود اتکايي افزود: اولين گامي که کشورهاي عضو عدم تعهد براي تحقق اهداف خود بايد بردارند، اتکا به خود و بهره برداري از ظرفيت‌هاي خود و عدم وابستگي و مرعوبيت در برابر استکبار جهاني است.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به پيشنهاد مقام معظم رهبري مبني بر برگزاري همه پرسي در فلسطين خاطر نشان کرد: پيشنهاد مقام معظم رهبري مبني بر رجوع به آراي فلسطينيان اصيل و پند حکيمانه معظم له به سران کاخ سفيد مي‌تواند نقطه پاياني بر غده سرطاني صهيونيسم باشد که ظرف 65 سال انواع جنايت‌ها و تخريب ها را در خاورميانه مرتکب شده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار