مدیر اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی فقه قم گفت : 120 طلبه غیرایرانی در دوره های تابستانی قرآن و حدیث این مجتمع شرکت کردند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام معتمدی، در مراسم پایانی فعالیت های قرآنی و حدیثی تابستانی ، با اشاره به کیفیت و کمیت این برنامه ها، اظهار کرد: از نکات قابل توجه در این دوره از کلاس های قرآنی که در ماه رمضان برگزار شد مباحثه و حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه طلاب بود.
وی با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت روزانه، افزود : ساعت ده هر روز، همه فراگیران این دوره ها در مسجد مجتمع جمع می شدند و شروع به قرائت ،تحقیق قرآن و ارائه محفوظات روز قبل خود در مقابل همگان می بودند که این موضوع تأثیر به سزایی در اعتماد به نفس طلاب داشت.
در پایان این اختتامیه، از آقایان ذاکر حسین خلیلی، از افغانستان در حفظ خطبه های نهج البلاغه، ابرار حسین طوری، از پاکستان در حفظ حکمت های نهج البلاغه، مهدی محمدی، از افغانستان در حفظ جزء سی قرآن کریم، ذاکر حسین خلیلی، از افغانستان در حفظ شش جزء قرآن کریم، سید صالح صالحی، از افغانستان در بخش ترتیل، محمد علی رحیمی، از افغانستان در صوت و لحن قدر دانی شد./س
برچسب ها: قم ، طلاب ، غیرایرانی ، فعالیت ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.