پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان براي ايمني و كشش ترافيكي در محورهاي مواصلاتي استان، محدوديت ترافيكي اعمال خواهد كرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ مجيد جمشاد رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشريح خبر فوق گفت: با توجه به باراني بودن هوا در آغاز مرحله دوم سفرهاي تابستاني و پيش بيني حجم فزاينده تردد خودروها در محورها و جاده هاي برون شهري استان گيلان و به منظور افزايش ايمني و ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيكي ذيل اعمال خواهد شد.
 رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان اظهار داشت: به منظور ايجاد كشش و رواني ترافيكي و برقراري ايمني براي خودروهاي سبك، تردد انواع كاميون و تريلر به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 0600 تا 2400 روز شنبه مورخه 11/6/1391 از محور رشت به قزوين و بالعكس و آستارا به اردبيل و بالعكس ممنوع مي باشد.
 سرهنگ مجيد جمشاد در پايان ترافيك محور رشت به قزوين و آستارا به اردبيل را نيمه سنگين و رودبار تا منجيل را محسوس تر دانسته و از شركت هاي باربري و رانندگان زحمتكش ناوگان حمل و نقل بار و كالا خواست، با اطلاع و مد نظر قرار دادن محدوديت ها و ممنوعيت هاي اعمال شده، ضمن احترام به قانون و حقوق ساير شهروندان، از اتلاف وقت و زمان خود جلوگيري به عمل آورند./ف
برچسب ها: محدودیت ، ترافیک ، پلیس ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار