مردم اردن دو تظاهرات ضدصهيونيستي جداگانه برپا کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، روز گذشته شماری از فعالان طرفدار فلسطینی ها در اردن تظاهرات برپاکردند.
این تظاهرات به درگیری با نیروهای پلیس منجر شد. تظاهرکنندگان اردنی د رمقابل سفارت اسرائیل در شهر امان ، پایتخت اردن، تظاهرات کردند. معترضان اردنی به تصمیم هفته گذشته اسرائیل در جلوگیری از ورود آنها به کرانه باختری اعتراض داشتند. پلیس اردن تلاش کرد این معترضان را پراکنده کند . اما وقتی آنها حاضر نشدند به تجمع خود در مقابل سفارت اسرائیل در پایتخت اردن پایان بدهند، پلیس آنها را با زور به خودروهای پلیس انتقال داد و از این مکان برد. حدود یکصد نفر از اعضای پویش(کمپین) موسوم به « به فلسطین خوش آمدید» در این تجمع حضور داشتند.
اولیویا زایمور از فعالان این حرکت مردمی در این تظاهرات گفت: ما نمی خواهیم شاهد آن باشیم که آنها (اسرائیلی ها) فلسطینی ها را می کشند. ما به تلاشهای خود برای اعلام همبستگی با فلسطینی ها در سراسر جهان ادامه می دهیم.
روز گذشته تظاهرات جداگانه ای نیز در مقابل سفارت فرانسه در پایتخت اردن برگزار شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات ، حمایتهای فرانسه از اسرائیل را محکوم کردند. آنها نوشته هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود "اسرائیل ، حکومتی فاشیستی است. "
برچسب ها: تظاهرات ، اردن ، اسرائیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار