پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی برق ایران با عنوان یادواره "شهید رضایی نژاد" با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران مهندسی برق کشور در دانشگاه کاشان تا نهم شهریور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان رییس دانشگاه کاشان در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگاران برگزاري اين همایش در شهر كاشان مهد تمدن 7 هزار ساله با مفاخر و مشاهیر بزرگ علمي ادبي را نقطه عطفی برای این شهرستان دانست و گفت: آشنایی اساتید و نخبگان كشور با ظرفیتهای این شهرستان با محوریت قطب صنعتی، هنري و آموزشي از دیگر تاثیرات مثبت و موثر این کنفرانس است.

دکتر عباس کتابی، با تاکید بر نامگذاری سال جاری با عنوان «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» توسط مقام معظم رهبری افزود: تحقق این دغدغه معظم له مستلزم ايجاد انگيزه و نشاط علمي در فضای تولید، كاربردي نمودن طرحهای علمی علم، تربيت نيروهاي انساني متعهد، متخصص، داراي روحيه خودباوري و اعتماد به نفس در مراکز علمی و آموزش عالی است.

وی ارسال تعداد قابل مقالات علمی به همایش دانشجویی مهندسی برق ایران در دانشگاه کاشان را نشانه انگیزۀ بالا و توجه وافر دانشجویان به مراتب بالای علمی و عملی در رونق فضای تولید دانست و گفت: برگزاری این همایش های علمی، نقش موثر و سازنده ای در آشنایی و تعامل دانشجویان دارای استعدادهای و ظرفیتهای ویژه با علوم روز دارد.

به گفته وِی، شناسایی استعدادهای برتر، عرضه فعاليت‌هاي پژوهشي دانشجويان، باور توانستن و انگيزه مضاعف در راه مجاهدتهای علمي در مبارزه با تحریمهای ناموفق دشمن در عرصه های علمی و اقتصادی از دیگر موارد موثر برای تحقق تولید ملی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.