نمايش خياباني "داستانك" به كارگرداني "اميرحسين شفيعي" در بخش ميهمان ويژه جشنواره تئاتر شهروندي سقز درحال اجراست.

اميرحسين شفيعي،كارگردان نمايش "داستانك" درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نمايش "داستانك" كاري ازكارگاه تئاتر خياباني ايران است و باحمايت دفتر تئاتر خياباني اداره كل هنرهاي نمايشي به اجرا در آمده است.
وي ادامه داد:موضوع نمايش داستان دو انسان است كه دريك زمان متولد شده و هركدام تأثيراتي مثبت و منفي را در پيرامون خود مي گذارند و اينسرآغاز يك قصه مني ماليستي است.
وي افزود: اين نمايش بي كلام و به صورت فيزيكال است كه سعي مي كند با فضاسازي خواص فضاي غير درامتيكمحل اجرا را به محلي دراماتيك و نمايشي تبديل شود.
شفيعي ادامه داد:نكته قابل توجه نمايش مدت زمان بسيار كوتاه آن است و سعي شده تصاوير متنوع و بسياري در مدت زمان 12 دقيقه به تماشاچي خود رائه دهيم.
شفيعي با بيان اينكه اين نمايش محصول مشترك ايران و تركيه است گفتاين نمايش دو نقش اصلي دارد كه راضيه ده پائين و افطال گولبو داگ (ازكشور تركيه) اين دو نقش را بازي مي كنند و چهار بازيگر ديگر آنها را همراهي مي كنند.
شفيعي با بيان اين كه هنرمندان بسياري از جمله دكتر قطب الدين صادقي كار را ديده اند، خاطرنشان كرد:حميد شاه آبادي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز از اين نمايش ديدن كرده است.
لازم به ذكراست؛اين نمايش تا 10شهريور در پارك شهر شهرستان سقز در ساعت 21 ميزبان مخاطبان خود است./ه
برچسب ها: داستانک ، میهمان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.