امام جمعه دماوند گفت: به واسطه نبود نماینده وظیفه دولت در را دماوند بیش تر از قبل می کند.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سال انتهایی دولت در شهرستان دماوند با نبود نماینده این مردم در مجلس شورای اسلامی همراه است.

وی ادامه داد: این شرایط، وظیفه دستگاه‏ های دولتی را در شهرستان دماوند سنگین ‏تر می‏ کند اما فقدان نماینده مجلس برای دماوند بسته به تفکر مجموعه شهرستان می‏ تواند فرصتی مغتنم و در عین حال تهد یدی جدی محسوب شود.

علاءالدینی اضافه کرد: اما مردم این خطه نسبت به اقدامات دولت خدمتگزار و مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند اطمینان کامل دارند.

امام جمعه دماوند افزود: به حول قوه الهی و دعای خیر مردم مجموعه دولت با تلاش خود نبود نماینده در مجلس شورای اسلامی را با درایت به فرصت تبدیل می ‏کند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب یک سال آخر دولت ‏های نهم و دهم در دماوند به خاطره‏ ای خوش برای این مجموعه، مردم و نخبگان شهرستان تبدیل می‏ شود.

علاءالدینی اضافه کرد: مردمان دیار دار المومنین دماوند همواره قدردان زحمات دولت‏ مردان هستند و دولت ‏های نهم و دهم را رهرو شهیدان رجایی و باهنر قلمداد می ‏کنند.

امام جمعه دماوند بر لزوم انجام سفر های بیشتر مسئولان برای بررسی از نزدیک مشکلات مردم و همچنین تعیین نماینده معین در دوره یک ساله نبود نماینده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی ادامه داد: به قول همان ضرب ‏المثل قدیمی ایرانی «بر نخواستن صدا از یک دست»، با تلاش یک فرد و یک مجموعه مشکلات مردم دماوند رفع نمی‏ شود.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو باید مردم و مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری دست در دست یکدیگر برای رفع کاستی ‏های این خطه تلاش کنند.

امام جمعه دماوند افزود: خوشبختانه مجموعه ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با نهاد فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان ارتباط بسیار خوب و عمیقی دارند.

وی ادامه داد: نمونه این هماهنگی قابل توجه در نماز جمعه گذشته شهر دماوند و حضور فرماندار برای ارائه گزارشی از فعالیت‏ های دولت بروز و ظهور پیدا کرد./س

برچسب ها: نماینده ، دماوند ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.