روز جمعه تیم فوتبال پنج نفره ایران در نخستین دیدار خود در بازی های پارالمپیک 2012لندن به مصاف تیم آرژانتین می رود و سپس با اسپانیا و انگلیس پیکار خواهد کرد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پنج نفره ایران که در روزهای اخیر تمرینات شادابی را در شهر لندن پشت سر گذاشته است،
روز جمعه  در نخستین دیدار خود در بازی های پارالمپیک 2012لندن به مصاف تیم آرژانتین می رود و سپس با اسپانیا و انگلیس پیکار خواهد کرد.  

  تیم ایران که عنوان قهرمانی جهان در شهر 'آنتالیا'ی ترکیه در سال گذشته را یدک می کشد، برای نخستین بار است که گام به بازی های پارالمپیک می گذارد و بر این باور است تا در اولین حضور خود سیمایی پرقدرت داشته باشد. تیم ایران در گروه نخست با آرژانتین یکی از تیم های آماده آمریکای جنوبی، اسپانیا نایب قهرمان جهان و انگلیس میزبان بازی های پارالمپیک رقابت می کند، ضمن اینکه در گروه دو نیز تیم های برزیل، چین، فرانسه و ترکیه همگروه هستند.

'حمید شهلاوی زاده' یکی از بازیکنان صاحب نام و آقای گل سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان در شهر 'آنتالیا'ی ترکیه، پس از پایان پنجمین تمرین آمادگی این تیم، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پنج نفره کشورمان به خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن گفت: تا کنون پنج جلسه تمرین کرده ایم که خوشبختانه هم از نظر فنی و هم از نظر روحی برای ما بسیار موثر بود. البته ما امروز، تمرینات خود را در زمین اصلی مسابقات، از سر می گیریم تا برای بازی حساس روز جمعه مقابل آرژانتین آماده شویم.
 وی افزود: آرژانتین تیم خوبی است و تلاش و باور ما این است که هم در این بازی و هم در بازی های آینده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا کارمان به اما و اگر نکشد. شهلاوی زاده ادامه داد: کادر فنی از وضعیت حریفان آشنایی خوبی دارد و مربیان ما، نقاط ضعف و قوت آنان را به خوبی به ما منتقل کرده اند و به طور قطع با اطلاعات کافی به مصاف رقبا خواهیم رفت.
 البته من اعتقاد راسخ دارم، همه تیم ها در بازی های پارالمپیک قوی هستند زیرا توانسته اند مجوز حضور در این بازی های معتبر را کسب کنند. این گلزن نام آشنای تیم ایران گفت: هدف اصلی ما این است در بازی اول، محکم قدم برداریم و برابر آرژانتین پیروز شویم تا با انگیزه و روحیه مضاعف، خود را برای مصاف با اسپانیا نایب قهرمان جهان آماده کنیم. بازیکن 25 ساله خرمشهری تیم ایران همچنین گفت: بازی هایی مانند پارالمپیک، میدان کسب تجربه نیست و لذا هدف ما این است با تمامی توان به میدان برویم و بتوانیم سفیر شایسته ای برای کشورمان باشیم/با
برچسب ها: ایران ، فوتبال ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار