استاندار کردستان گفت: برگزاری جنبش سران غیرمتعهدها با حضور بیش از 100 كشور جهان در تهران، قدرت دیپلماسی ایران در عرصه بین المللی را نشان می دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   سنندج، شهبازی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری این اجلاس در تهران علی رغم توطئه های دشمنان مبنی بر منزوی نشان دادن ایران در سطح جهان فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی در محافل بین المللی است.
وی افزود: تعداد مهمان های حاضر در این اجلاس نسبت به دوره های قبل كه در كشورهای دیگر برگزار شده است بسیار بیشتر است و این مهم نشان می دهد كه توطئه ها و تحریمات دشمنان بر علیه كشورمان هیچگونه اثری نداشته و ندارد.
استاندار کردستان در ادمه اضافه کرد: حضور نمایندگان بیش از 100 كشور جهان اعم از نخست وزیر، وزرای امور خارجه، نمایندگان و غیره در تهران نشان می دهد كه ایران اسلامی در عرصه بین الملل تنها نیست.
رییس دانشگاه كردستان افزود: این اجلاس نشان می دهد كه كشورهای دنیا با پیشرفت های هسته ای، علمی و تكنولوژی جمهوری اسلامی ایران هیچگونه مخالفتی ندارند چرا كه در غیر اینصورت در این اجلاس كه به میزبانی ایران برگزار می شود حضور نمی یافتند. /س

برچسب ها: اجلاس ، دیپلماسی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.