جهانيان با اشاره به اين که برگزاري اجلاس غيرمتعهدها يک فرصت تاريخي براي جمهوري اسلامي ايران به حساب مي‌آيد، گفت: مي‌توان از اين فرصت تاريخي براي توسعه گردشگري بهره گرفت.

منوچهر جهانیان معاون گردشگري کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از دیدار وزير امور خارجه غنا با مسئولان صنعه گردشگری خبر داد و افزود: در اين ديدار که در حاشيه بازديد وزير امور خارجه غنا و هيات همراه وي از نمايشگاه گردشگري در برج ميلاد تهران برگزار شد طرفين درباره مهمترين موضوعات مرتبط با گردشگري مذاکره و گفت‌و‌گو کردند.
وی با بیان اینکه  برگزاري اجلاس غيرمتعهدها يک فرصت تاريخي براي جمهوري اسلامي ايران به حساب مي‌آيد، گفت: مي‌توان از اين فرصت تاريخي براي توسعه گردشگري بهره گرفت.
همچنين در اين ديدار طرفين درباره مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري ايران و غنا با يکديگر گفت‌وگو کردند.
جهانيان با مثبت ارزيابي کردن اين ديدار گفت: علاوه بر ديدار با وزير امور خارجه غنا، ديدار با مقامات ساير کشورهاي شرکت‌کننده در اجلاس غيرمتعهدها در دستور کار معاونت گردشگري قرار دارد.
معاون گردشگری اظهار داشت: قرار است مذاکراتی با کشورهای لبنان و وزیر امور خارجه کوبا  در خصوص توانمندی های گردشگری دو کشور صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است با سران 28 کشور در مورد بحث توریسم و گردشگر مذاکراتی انجام شود.
شایان ذکر است بسیاری از سران اجلاس کشورهای غیر متعهدها از بازدید ایران خیلی راضی هستند و علاقمندند برای تبادل گردشگر و تورهای آشنا سازی با همدیگر فعالیت کنند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار