رییس تعزیرات استان مازندران گفت: از شروع سال جاری تاکنون 13 هزار و 800 پرونده تخلفاتی به استان ارسال گردیده که در مجموع سهم پرونده های گرانفروشی بیشتر به چشم می خورد.

  عبادی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران افزود: از 13 هزار و 800 پرونده تخلفاتی که به استان ارسال گردیده به بیش از 90 درصد پرونده ها رسیدگی و رای نهایی صادر شده است که در این خصوص جریمه های متخلفین به صورت جزای نقدی، پلمپ و ضبط کالا است.

وی در ادامه از هفته دولت یاد کرد و گفت: هفته دولت یادآور خدمتگذاری های شهیدان بزرگ رجائی و باهنر است دولت خدمتگذار رجایی و باهنر باید الگویی برای تمامی دولتمردان و خدمتگذاران مردم قرار گیرد و باید از خدماتشان تجلیل کرد.

عباسی با توجه به نام گذاری سال جاری افزود: باید با برنامه ریزی های مدون در تحقق این شعار ملی تمام تلاش و همت را به کار بست و در مسیر رشد اقتصادی کشور قدم برداشت در ضمن هفته دولت هفته ی بازخوانی تلاشهای خدمتگذاران، خادمین مردم است.

رییس تعزیرات استان مازندران عملکرد تعزیرات استان را در هفته دولت اینگونه بیان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه در بخش کالا و خدمات 13 هزار و 800 فقره پرونده وارده که از این تعداد 12 هزار و 997 فقره پرونده مختومه و متخلفین بخش کالا و خدمات در مجموع 10 میلیارد و 929 میلیون و 538 هزار و 819 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی در ادامه به بخش دیگری اشاره کرد و افزود: در بخش بهداشتی از 600 فقره پرونده وارده 557 فقره مختومه و متخلفین در مجموع به مبلغ 353میلیون و 380 هزار ریال جزای نقدی محکوم گردید.

البته در این بین سر 3 نانوایی هم بی کلاه نرفت. از ابتدای سال تاکنون از 633 فقره پرونده تخلفاتی 617 فقره پرونده مختومه و در مجموع نانوایان به مبلغ 895 میلیون و 530 هزار و 900 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عرضه کنندگان مرغ از ابتدای سال تا پایان مردادماه بالغ بر 909 میلیون و 437 هزار و 37 ریال جزای نقدی جریمه شدند. این در حالی است که از 389 پرونده ارسالی در خصوص این کالا 382 پرونده مختومه و رای نهایی صادر گردیده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار