ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم با تیم ملی جوانان کشور راهی رقابت‌های مرحله نهایی فوتبال جوانان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ریزی کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال، اردوی جدید تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان برای حضور در تورنمنت بین‌المللی ویتنام، تا دهم شهریور ماه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‌شود.
این در حالی است که تیم ملی جوانان پس از این مرحله از اردوی آماده سازی خود، از دهم تا نوزدهم شهریور با ترکیبی از برترین‌های فوتبال کشورمان به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، برای شرکت در تورنمنت ویتنام به هوشی مینه می‌رود، در حالی که در بین اردونشین‌ها داود بهادری بازیکن خط دفاعی تیم صبای قم نیز حضور دارد.
مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان قاره کهن با شرکت تیم‌های مطرح قاره آسیا در رده سنی جوانان به میزبانی کشوری که قرعه کشی AFC آن مشخص خواهد کرد برگزار می‌شود و طی آن تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان نیز که داود بهادری عضو آن خواهد بود در این مسابقات به مصاف حریفان می‌رود.
در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم فوتبال جوانان کشورمان با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود موفق شد به عنوان صدرنشین صعود کند، ضمن اینکه داود بهادری ملی پوش ارزنده تیم فوتبال صبای قم نیز یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها بود./س
برچسب ها: قم ، بازیکن ، صبا ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.