دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این نشست سند تحول بنیادین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان ، گرمه وجاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست این کمیسیون دو روز متوالی ۱۵ و ۱۶ شهریور در شهر مشهد مقدس با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش و معاونانش برگزار می‌شود.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای شورای اسلامی٬ با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات برنامه مفصل و منظمی را در نشست دو روزه مشهد دنبال می‌کند٬ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این نشست سند تحول بنیادین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای درست و روش‌مند سند تحول بنیادین است٬ یاد‌آور شد: با توجه به اینکه اصل سند٬ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است٬ نمایندگان مجلس بسیار در اجرا و بررسی این سند حساس هستند.

این نماینده مجلس٬ نخستین اصل در تحول بنیادین را ایجاد هدف‌گذاری دقیق خواند و تصریح کرد: در بحث اجرای تحول بنیادین گام بعد از هدف‌گذاری باید ترسیم خط‌ مشی برای رسیدن به هدف در کنار افراد متخصص باشد تا موفق به اجرای مناسب تحول بنیادین در آموزش و پرورش شویم./س

برچسب ها: مجلس ، سند ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.