استاندار اردبیل گفت: اجلاس تهران و گردهمایی سران جنبش عدم تعهد با تمام گستردگی و حضور همه‌جانبه اسباب شرمندگی نظام استکباری را زمینه‌ساز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حسین صابری دیروز در همایش کارکنان بسیجی در سالن ولایت اردبیل افزود: سران بیش از 120 کشور دنیا در تهران گرد هم آمده‌اند تا بدون اتکا به قدرت شرق و غرب و نظام‌های وابسته منطقه قدرت و صلابت خود را به نمایش گذاشته و به دشمنان نیز اعلام کنند که اتحاد و انسجام جهان اسلام حرکتی بی‌بدیل و ماندگار است.

وی با بیان اینکه تمام خباثت دشمن امروز در عرصه داخلی و خارجی نتیجه معکوس برای آنها به دنبال داشته است، گفت:‌ ملت با اراده و قدرتمند ایران در مسیر پیشرفت و تعالی خود پوزه دشمنان را به خاک مالیده و ثابت کرده است که هیچ هراس و نگرانی از تحرک دشمن ندارد.

صابری علت اصلی کارشکنی استکبار جهانی با ملت‌های آزادیخواه را روح ایمان، باور و اعتقاد امت‌های اسلامی و دژ مستحکم توان اراده و باورشان توصیف کرد و افزود:‌ مکتب شیطانی استکبار امروز وادار به تسلیم شده و به دنبال بی‌توجهی سران جنبش عدم‌تعهد به خواسته آنها مبنی بر حاضر نشدن در تهران انزوای روزافزون آنها را زمینه‌ساز شده است.

وی کشورمان را جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه علم و فناوری‌های نوین توصیف کرد و گفت: ایران امروز در منطقه و حتی جهان در علم و تکنولوژی و پیشرفت‌های هسته‌ای حرف اول را می‌زند و ما علت این سرآمدی را در تبعیت از ولایت، پرهیز از مصلحت‌گرایی و تسلیم نشدن در برابر هوای نفس می‌دانیم.

استاندار اردبیل در ادامه حفظ و تقویت روحیه بسیجی را خاطرنشان کرد و افزود: در تقویت این ارزش و مرام آنچه شایسته و قابل قبول به نظر می‌رسد اهمیت و جایگاه مردان پاک و متکی به روحیه ایثار و شهادت است که هرگز رنگ و بوی کهنگی نمی‌گیرد./س

برچسب ها: اردبیل ، اجلاس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.