عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان گفت: نظام آموزشي 3-3-6 بايد در شهرستان‌ها به صورت آزمايشي اجرا مي‌شد و سپس در سطح كشور به اجرا درمي‌آمد.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه نظام آموزشي 3-3-6 در سال تحصيلي جديد اجرا مي‌شود، گفت: كتاب‌هاي پايه ششم دبستان تأليف و نگارش شده اما نمي‌توان گفت زيرساخت‌هاي اين نظام آموزشي كاملا آماده شده است.

وي در ادامه تصريح كرد: فرآيند تربيت معلمان نظام آموزشي 3-3-6 به طور كامل انجام نشده اما معلمان آموزش مختصري را ديده‌اند به همين‌‌خاطر مي‌توان گفت آمادگي نسبي براي اجراي اين طرح وجود دارد.

فياضي همچنين افزود: اجراي اين نظام آموزشي باعث نمايان‌شدن معايب و محاسن آن مي‌شود كه اين مسئله بزرگترين مشكل در اجراي اين طرح به حساب مي‌آيد چراكه قبل از اينكه نظام آموزشي 3-3-6 در سطح كشور انجام شود بايد به صورت آزمايشي در شهرستانها به اجرا در مي‌آمد.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس درپايان خاطرنشان كرد: نظام آموزشي 3-3-3-3 به‌عنوان فاز دوم نظام آموزشي 3-3-6 به مرحله اجرا در مي‌آيد و اين طرح پس از نظام آموزشي 3-3-6 در كشور اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فیاضی ، مجلس ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار