فرماندار خوانسار از قرار گرفتن تونل این شهرستان در لیست طرح های مهر ماندگار استان اصفهان و تأمین 170 میلیاردريالی برای ساخت آن خبرداد .

 'سیدمجید پور احمدی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: این طرح جزو مصوبات دور اول سفر رییس جمهوری به شهرستان خوانسار بود كه با تامین اعتبار آن، عملیات احداث این تونل بزودی آغاز خواهد شد.

وی اظهارداشت: طرح تونل خوانسار به بوئین میاندشت حدود 30 سال به دلایل مختلف رها شده بود.

فرماندار خوانسار تصریح كرد: بودجه اختصاص داده شده به این طرح توسط وزارت راه ،مسكن و شهرسازی به استان ابلاغ شد و با توجه به اهمیت سرعت اجرای طرح ،در چند روز آینده با انتخاب پیمانكار كلنگ احداث این تونل به زمین زده خواهد شد.

پوراحمدی اظهارامیدواری كرد: كه تا پایان دولت دهم این طرح به بهره برداری رسیده یا قسمت بیشتر آن تكمیل شده باشد.

وی تصریح كرد: این تونل می تواند به عنوان دالان شمال به جنوب نقش بسیار مهمی در حمل نقل جاده ای كشور داشته باشد. فرماندار خوانسار یادآور شد: با پایان یافتن این طرح می توان تحولات بسیار زیادی در زمینه اقتصادی و اجتماعی در این شهرستان شاهد بود.

وی با اشاره به طول 700 متری این تونل اظهار داشت: این تونل می تواند 50 كیلومتر مسیر شمال به جنوب كشور را كاهش دهد و موجب صرفه جویی در انرژی و زمان در حمل و نقل جاده ای شود.

دولت دهم 800 طرح مهم را در سطح كشور شناسایی كرده است و قصد دارد تا پایان این دولت به اتمام برساند. از این تعداد، 53 طرح در استان اصفهان مشخص شده كه احداث تونل خوانسار یكی از آنهاست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.