از آن جایی که فضای امروز جهان، فضای علمی و پژوهشی است اهتمام بیشتر به فعالیت‌های علمی ـ پژوهشی،زمینه‌ساز موفقیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقدامات هفت ساله دولت نهم و دهم در نمایشگاه دولت مهر، به خوبی در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه دولت نهم و دهم در زمینه فعالیت‌های قرآنی و مذهبی توجه ویژه‌ای داشته است، اقدامات مطلوبی نیز در این حوزه‌ها در استان زنجان انجام شده است که تربیت حافظان قرآن‌کریم، مفسران برجسته و فعالیت عملی ـ پژوهشی در زمینههای مذهبی، در سال‌های اخیر پیشرفت مطلوبی داشته است.

عباسی با تأکید بر اینکه مهمترین شاخصه دولت نهم و دهم، ارتباط مستقیم با مردم است،افزود: این ویژگی مسئولان و مقامات دولتی سبب شده است که مسئولان به طور مستقیم با مسائل و مشکلات مردم آشنا شده و برنامه‌ریزیها را بر اساس این مشکلات انجام دهند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی‌سازی ایدههای مهم در دولت نهم و دهم بر اساس خواستههای مردم از دولت انجام شده و روز به روز بر میزان رضایت افراد از خدمات دولتی افزوده خواهد شد.

معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: فعالیت مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در راستای توقعات از دولت، وجهه مردمی بودن این دولت‌ها را برجسته ساخته است./س
برچسب ها: فعالیت ، علم ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.