دومين جشنواره کشوري موسيقي نابينايان وکم بينايان «صداي سپيده» امروز در شهرستان بانه با معرفي افراد برتر به کار خود پايان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اين جشنواره با حضور 100 هنرمند نابينا و کم‌بينا از استان‌هاي خراسان رضوي،کرمانشاه،بندرعباس، چهارمحال بختياري، لرستان، تهران و کردستان به مدت 2 روز در مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي شهرستان بانه برگزار شد.
در اختتاميه جشنواره موسيقي نابينايان و کم‌بينايان که در مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي شهرستان بانه با حضور فرماندار، شهردار و جمعي از مسئولان و هنرمندان برگزار شد، از نابينايان نمونه در عرصه موسيقي با ارائه لوح تقدير و هدايايي تجليل به عمل آمد.
بر اساس آراي هيئت داوران، جايزه سوم در بخش آواز پاپ اين جشنواره به محمود کي‌قبادي اعطا شد.
در بخش آواز ايراني هم جايزه سوم  به طور مشترک به آقايان روح‌الله شريعتي و مرتضي خدادادي رسيد.
علي‌حسين مهدوي در بخش نوازندگي ساز جهاني جايزه اول را به خود اختصاص داد.
در بخش نوازندگي ساز ايراني هم جايزه سوم به جعفر حسيني اعطا شد، محمد رضوان و ابوذر سميعي جايزه دوم را کسب کردند و مهدي الصاق و ارغوان حمسي نيز به صورت مشترک به جايزه اول دست يافتند.
فاروق خسروي و موسي موسوي هم جايزه نخست بخش آواز فولکلور جشنواره دوم موسيقي نابينايان و کم‌بينايان کشور را به خود اختصاص دادند.
جايزه سوم بخش گروهي هم به گروه ارغوان به سرپرستي خانم ارغوان حمسي تعلق گرفت و گروه پژواک به سرپرستي علي‌اصغر اسدي جايزه دوم اين بخش را از آن خود کردند.
به دليل تعداد کم شرکت کنندگان و يا سطح پايين کار هاي ارائه شده در برخي از رشته ها  رتبه هاي اول و دوم معرفي نشدند.
به دليل تعداد کم متقاضيان شرکت در بخش نوازندگي ساز مقامي هم اين بخش را از قسمت رقابتي جدا کرده و جايزه اين بخش به شهاب الماسي و مجتبي حسيني اعطا شد./م
برچسب ها: بانه ، موسیقی ، نابینایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار