سرپرست دبيري فدارسيون دوچرخه سواري گفت: مسابقات قهرماني جهاني از مسابقات المپيك يك پله بالاتر است وورزشكاران ما هنوز در حد شركت در اين رقابتها نيستند.

 

امير خالقي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: مسابقات قهرماني جهاني دوچرخه سواري كه قرار است در دو ماده استقامت و تايم تويل از 27 شهريور تا دوم مهر به ميزباني هلند برگزار شود سطح بالايي دارد و اين به نفع ورزشكاران ايراني نيست ما در اين مقطع زماني در جلسه اي كه با كميته فني داشتيم تصميم گرفتيم كه ملي پوشان خود را شركت ندهيم بنابراين حتي ثبت نام هم نكرده بوديم.

وي بيان كرد: بعد از رقابتهاي المپيك بازيكنان ما اكنون در حال استراحت هستند و قرار است بعد از تعطيلات يك هفته اي با اضافه شدن نفراتي از ملي پوشان تيم اميد بر ملي پوشان المپيكي تمرينات دوچرخه سواري از سرگرفته شود.

خالقي از شركت دو چرخه سواران ايران در ماده كوهستان و در مسابقات آسيايي خبر داد: شركت در رقابتهاي آسيايي براي دو  چرخه سواران ايران بسيار موثر تر از مسابقات قهرماني جهان است بنابراين فدارسيون تصميم گرفت اين پيكارها را از دست ندهد اين مسابقات در اواخر شهريور ماه برگزار خواهد شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار