مربی تیم والیبال نیروهای مسلح گفت: تمرینات آماده سازی این تیم به منظور حضور قدرتمند در مسابقات والیبال ارتش های جهان در شرایط ایده آل دنبال می شود.

داوود آهنگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی با حضور 15 بازیکن دنبال می شود چندی است که پوریا فیاضی به دلیل قرار گرفتن در مجمع مشمولین به ترکیب تیم نیروهای مسلح اضافه شده حضور وی شرایط تمرینات و سطح بازدهی کارمان را تا حد قابل توجهی بالا برده است.

وی گفت: طبق هماهنگی انجام شده ما در طول هفته شش روز را به تمرین پرداخته و فقط روزهای جمعه به بازیکنان فرصت استراحت می دهیم این امر باعث شده تا وضعیت آمادگی والیبالیست های عضو تیم روز به روز به مراتب بهتر از قبل شود این تمرینات با هماهنگی مسئولان در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دنبال می شود.

مربی تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که از میان بازیکنان عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان در زمان مسابقات جهانی برخی ها به ترکیب ما اضافه شوند زیرا در حال حاضر فرهاد قائمی مجتبی میرزا جانپور جزو بازیکنان مشمول محسوب شوند در این صورت به طور قطع نتایج بهتری را در پیکارهای جهانی کسب خواهیم کرد.

آهنگری تصریح کرد: با توجه به آنکه مسابقات قرار است در تهران برگزار شود مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی اعلام کرده اند که می توانند به تيم برای حضوری قدرتمند کمک کنند.

وی در خصوص حریفان تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح اظهار داشت: هنوز قرعه کشی این مسابقات انجام نشده و قرار است 2 روز پیش از شروع بازی ها مراسم قرعه کشی این مسابقات برگزار شود.

وی گفت: برای حضور در این پیکارها 10 تیم اعلام آمادگی کرده اند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار