رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 6 باب کتابخانه مجهز به سیستم دیجیتال تاکنون در بقاع متبرکه این شهرستان دایر شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی امروز در بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از شش باب کتابخانه دیجیتال در بخش‌های چهارگانه این شهرستان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی احداث و دایر شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی‌ از این کتابخانه‌های دیجیتال در شهرستان بویین زهرا به مرحله راه‌اندازی می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در حال حاضر توسعه و ترویج برنامه‌های قرآنی و فرهنگی جزو سیاست‌های کلان اداره اوقاف و امور خیریه در کشور است.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت و ترویج برنامه‌های قرآنی در هر شهر به میزان تلاش و اراده مسئولان و شهروندان بستگی دارد، عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در تلاش است تا با بهره‌گیری از منابع و نیرو‌‌های متعهد و ارزشی در راستای پیشرفت احکام والای اسلامی تلاش کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه قرآن کریم بهترین هدایت‌گر برای تعلیم انسان‌ها و به ویژه مسلمانان است، بیان کرد: قرآن کریم خطاب به آحاد مسلمانان فرموده است که تنها در صورت تقوا و دوری از گناهان می‌توان به اقتدار و عزت دنیوی و همچنین اخروی دست یافت.

کریمی ادامه داد: مسلمانان در دوره‌ها و ادوار مختلف تاریخی همواره با صبر، استقامت و تکیه بر نیروی الهی توانسته‌اند به اوج عظمت و اقتدار در میان ملت‌های دیگر دست یافته و دشمنان را از کرده خود پشیمان کنند.

وی با اشاره به لزوم انتقال مفاهیم و معیار‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و در حال رشد جامعه ابراز کرد: فواید و برکات انقلاب اسلامی به اندازه‌ای است که هیچ‌گاه نمی‌توان تمام آن برکات و دستاورد‌ها را برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور به طور مفصل بیان کرد اما تا اندازه‌ای که ظرفیت داشته باشد، لازم است که در راستای اشاعه و توسعه مفاهیم مشترک نظام اسلامی تلاش کرد و جدیت به خرج داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: قطعا جهاد مسلمانان در راه حق ریشه ظلم و نابرابری را از سراسر جهان برکنده و پرچم اسلام را با عزت برافراشته می‌کند./ج1

برچسب ها: قزوین ، دیجیتال ، استقامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.