جواد نکونام انگیزه ای برای بازی در ایران ندارد

جواد نکونام، هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی راهی تیم استقلال شد و مبلغی قابل توجه دریافت کرد تا علم روز فوتبال در اروپا را در استقلال پیاده کند و به این تیم یاری برساند اما این اتفاق رخ نداد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جواد نکونام، در حالی به استقلال پیوست که بالای یک میلیارد از مسئولان این تیم برای یک فصل تقاضا کرد و با اینکه اعضای باشگاه این موضوع را تکذیب می کنند اما این اتفاق رخ داده است و نکونام علاوه بر دریافت مبلغی قابل توجه پول نقد قراردادی بالای یک و نیم میلیارد به امضا رسانده و نتوانسته است با شرایط ایده آلی روبرو شود.

این بازیکن در 6 بازی گذشته بسیار ضعیف کار کرده است و با اینکه در ابتدای حضورش در تیم عنوان شد وی به دلیل ایجاد تغییرات بسیار زیاد هنوز در ترکیب تیم جا نیفتاده است اما بازی به بازی شرایط بدتر از قبل شد و این موضوع وضعیت را در تیم و نزد مربیان تیم تغییر داد زیرا امیر قلعه نوعی در ابتدا دائم از عملکرد نکونام تعریف و تمجید داشت اما در ادامه وضعیت متفاوت شد.

شایان ذکر است، در آنالیزی که از عملکرد جواد نکونام از ابتدای فصل انجام شده  شرایط کاملاً متفاوت ارزیابی شده است زیرا اعلام شده است که جواد نکونام انگیزه زیادی برای بازی در لیگ ایران و فوتبال این کشور ندارد و به همین دلیل نمی تواند خود را با شرایط استقلال و اوضاع این تیم وفق دهد.

این در حالی است مه آبی ها تصور حضور موفق از سوی این بازیکن را داشتند اما این اتفاق رخ نداده و بی انگیزگی از سوی این بازیکن از سوی مسئولان اعلام شده است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار