امير قلعه نوعي و مانوئل ژوزه در کنفرانس خبري پيش از ديدار دربي پايتخت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امير قلعه نوعي در کنفرانس خبري امروز گفت: با تجربه مربيگري من نبايد به جدول و بازي هاي حريف نگاه كنم و ما بايد به 90 دقيقه توجه كنيم و هر كس كه آماده تر باشد و از موقعيت بيشتري استفاده كند برنده اين بازي هست.

وي در مورد پرسپوليس گفت: پرسپوليس از مديريت خيلي خوبي برخوردار است و از  كادر فني قوي و هواداران پرشماري برخوردار هستند و همچنين اين موضوع بازي را براي همه جذاب مي كند.

امير قلعه نوعي در مورد محروم يا مصدومان استقلال اذعان داشت: خسرو حيدري و ميلاد ميداودي به دليل مصدوميت نمي توانند به اين بازي برسند و بازيكن محروم نداريم.

وي در ادامه در مورد وضعيت استقلال افزود: اين تيم با ايده ال هاي من فاصله دارد و هنوزنتوانسته ام به آنچه كه ميخواهم و مدنظر كادر فني است دست پيدا كند.

سرمربي تيم استقلال در مورد بازي هاي گذشته اين تيم گفت: مقابل ملوان و مس خوب بازي كرديم ولي با بدشانسي روبرو شديم.

قلعه نوعي ادامه داد: اين طور نمي شود كه  تيم ملي  بازيكنان ما را كه درحال هماهنگي هستيم از ما جدا كند و انها را مصدوم برگرداند و ما هم مجبوريم براي هماهنگي بازيكنانمان يك يا دو بازي تداركاتي داشته باشيم كه درآنجا هم بازيكنانمان مصدوم مي شوند.

وي در ادامه افزود : هيئت مديره و مديريت باشگاه تمام تلاششان را مي كنند كه بتوانند در تهيه و تدارك يك اردو در تركيه باشيم .

قلعه نوعي در مورد بازي فردا گفت: اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و اين بازي حساس است واگر بتوانيم استرس منفي را از خود دور كنيم قطعا برنده بازي هستيم .

وي گفت: طبق تجربه من در داربي ها بايد به روي روحيه بازيكنان كار كرد اگر بتوانيم به بازيكنان شوك مثبت دهيم مي توانيم به پيروزي در دربي اميدوار باشيم.

قلعه نوعي در مورد ژوزه گفت: خيلي ها مي گويند آقاي ژوزه دربي باز است و در خيلي از بازي ها باخت ندارد ولي اگر به بازي اين فصل نگاه كنيم مي بينيم كه نتيجه خوبي نداشته واين بازي هم براي ما سخت است .

وي افزود: بازي فردا بايد بدون حاشيه باشد و اين بازي بايد الگويي براي جوانان جامعه باشد ما در دو طرف زمين علي كريمي و جواد نكونام را داريم من مطمئن هستم كه اين بازيكنان از نظر اخلاق الگوي جوانان هستند و آنها براي زلزله زدگان پول جمع اوري كردند .

وي در مورد آرش برهاني گفت: من با آرش برهاني براي حركت ناشايست وي برخورد كردم و از باشگاه ملوان عذرخواهي كردم .

وي درباره پيش بازي دربي گفت: بايد قبل از بازي برنامه هايي از قبيل مسابقه مردمي برنامه هاي سنتي كشورمان اجرا شود و اين هيجان بازي را زياد مي كند .

آقاي حسن زاده كار سختي را براي فردا دارد و وقتي من با وي صحبت مي كردم اشاره داشتند: براي متخلفان در بازي دربي تدابير خاصي را در نظر گرفته ام.

ژوزه: فقط به یک جرقه احتیاج داریم

مانوئل ژوزه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفراس خبری پیش از دیدار با استقلال افزود: همیشه دربی یک بازی بزرگ برای بازیکنان و مربیان است و حضور در دربی یک افتخار به حساب می آید.

وی با اشاره به حضورش در بیش از 10دربی بزرگ خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته دربی های خیلی خوبی را در مصر و عربستان پشت سر گذاشته ام این درحالی است که یک دربی را در مصر با نتیجه 6 بر یک پیروز شویم.

ژوزه در ادامه گفت: درتمام دوران مربیگریم این دوره را بدترین شروع فصل میدانم چرا که خیلی بدشانس بودیم و علاوه براین خیلی هم تمرینات را دیر شروع کردیم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: در اين شرايط فقط به يک جرقه احتياج داريم و فردا اين جرقه زده خواهد شد.
مي توانيم از اشتباهات حريف استفاده کنيم و اميدوارم فردا جمعه سوم شهريور شانس نيز با ما باشد.

وي در ادامه تأکيد کرد: در دربي هر تيمي که بتواند احساساتش را کنترل کند برنده ميدان خواهد بود و ما بايد بتوانيم بازي هاي گذشته را فراموش کنيم و با قدرت پا به ميدان بگذاريم.

ژوزه در خصوص هواداران نيز اظهار داشت: فردا با حضور پرشور هواداران دو تيم در ورزشگاه بازي خيلي خوبي را شاهد خواهيم بود و اين بازيکنان هستند که بايد هواداران خودشان را راضي نگه دارند. دنبال بهانه نمي گردم و مسئوليت باخت هاي گذشته به عهده من بود اما همانطور که قبلا نيز گفته بودم اين تيم را من نبستم.

وي در خصوص داوري بازي فردا نيز گفت: در خصوص داوري حرفي نمي زنم اما من به داوري اعتماد دارم و اميدوارم دربازي فردا نيز قضاوت خوبي را از داورهاي مسابقه شاهد باشيم.

وي تأکيد کرد: من براي قهرماني به پرسپوليس آمده ام و اين قول را به هواداران مي دهم حتي اگر لازم باشد براي يک فصل ديگر در پرسپوليس بمانم، چرا که دوست دارم با قهرماني پرسپوليس، دنياي مربيگري را کنار بگذارم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار