يگان حفاظت از آثار و تپه هاي تاريخي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به 30 دستگاه موتورمجهز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در مراسم رژه اين موتورسواران اظهار داشت: يگان حفاظت موتورسوار آذربايجان شرقي در اختيار يگان حفاظت كليه شهرستان هاي استان قرار خواهند گرفت.

تراب محمدي يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان جهت صيانت از آثار و تپه هاي تاريخي و مقابله با حفاري هاي غير مجاز و قاچاق اشيا، علاوه بر تجهيزات پيشين، از امروز به 20 دستگاه موتورسوار نيز مجهز شده تا بتوانند ماموريت هاي محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.

وي با اشاره به اينكه حفاظت و صيانت از آثار و تپه هاي تاريخي يك وظيفه همگاني بوده و عزم ملي را مي طلبد، از كليه هموطنان و بخصوص مردم آذربايجان شرقي خواست اين يگان حفاظت را در اجراي اين امر ياري كرده و گزارش هاي خود را در خصوص هرگونه مشاهدات و بروز تخلفات به اين يگان اطلاع دهند.

محمدي وظيفه تمام مردم و به خصوص يگان حفاظت از ميراث فرهنگي را، دفاع از فرهنگ و هويت تاريخي كشورمان و جلوگيري از غارت آن دانست و گفت: مردم عزيز آذربايجان شرقي مي توانند براي ارائه گزارش ها و اطلاع رساني در خصوص مشاهده هرگونه تخلف و حفاري غير مجاز، از طريق شماره تلفن هاي04113365752و04113343653 یا سیستم پیامک کوتاه 300001838 با يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تماس حاصل كنند/س

برچسب ها: تجهیز ، حفاظت ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.