پروژه های نخ نما شده فتنه گران برای بهم ریختن نظم اجتماعی در کشور، با تمسخر و بی محلی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در آستانه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در کشورمان ، مهره های سوخته مرتبط با بیگانگان تمام تلاش خود را برای ایجاد جوی غیر طبیعی برای برهم زدن نظم اجتماعی کشور کردند .

اما این تلاش های بی فایده و عبث نه تنها مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار نگرفت بلکه موجب تمسخر و ایجاد حس حقارت در جریان ضد انقلاب شده است.


حمزه غالبی از اعضای اصلی شورای به اصطلاح هماهنگی راه سبز امید ( نا امید ) و از محکومین فتنه 88 که با طرد و بی توجهی مردم و شکست های به دفعات در فراخوانهای غیر متعهدانه و ضد امنیت ملی ، یأس و سرخوردگی چنان بر جمع شان مستولی شد که حتی به تعطیلی تلویزیون رسا نیز انجامید، یکی از مهره های فعال در این پروژه بود.

این ضد انقلاب پاریس نشین بعد از تعطیلی تلویزیون رسا تمام فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی متمرکز کرد تا بلکه به خیال خام خود بتواند جریان مرده موسوم به سبز را دوباره احیاء و باز سازی کند .


وی در آستانه اجلاس سران غیر متعهد ها با تولید محتوای مسموم و پخش شایعات و اکاذیب سعی در ترسیم فضای تاریک و منفی از ایران را در بین مخاطبان داشته که نه تنها با استقبال به تعداد انگشتان دو دست هم در بین مخاطبینش مواجه نشده بلکه کاربران شبکه های اجتماعی از مطالب این عضو شورای فتنه گران با تمسخر و خنده یاد می کنند.

فریبا داوودی مهاجر نیز که همراه با علی افشاری در دارودسته سازگارا، نقش پادویی برخی از سناتورهای امریکایی را برعهده گرفته اند در حالی با تلاش مضاعف سعی بر راه اندازی جریان اخلالگر در برنامه های مقتدرانه اجلاس کرده اند که پست های نوشته شده توسط ایشان در شبکه های اجتماعی بعد از ساعتها حتی یک لایک را هم از سهم خود نکرده است!

شبکه شایعه پراکن بی بی سی هم برای آنکه بتواند شیطنت رسانه‌ای خود درباره برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را به انجام برساند مجبور به حذف نظرات کاربران خود شد و پس از آنکه به این خاطر مورد اعتراض واقع شد، به حذف نظرات مخاطبان خود ، اعتراف کرده است.


بی بی سی روی صفحه فیسبوک خود از کاربرانی که در تهران زندگی می‌کنند خواست وضعیت شهر تهران را در زمان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها توصیف کنند. عده معدودی از کاربران زیر این پست در راستای هدفی که بی.بی.سی داشت حرکت می‌کردند، اما بسیاری دیگر با انتقاد از اهداف بی.بی.سی دخالت در این موضوع را به این شبکه بی‌ارتباط می‌دانستند و یا وضعیت امنیتی انگلیس در زمان برگزاری المپیک لندن را یادآوری می‌کردند.

اما نکته اینجا بود که ادمین صفحه این شبکه در اینترنت تقریباً هر چند ساعت یکبار بیش از هفتاد درصد نظرات مخالف را حذف می‌کرد و تنها بخشی از آنها را برای خالی نبودن عریضه در ذیل بخش نظرات حفظ می‌کرد.

این اقدام بی.بی.سی چندین بار با اعتراض‌های کاربران روبرو شد کهرسانه دولتی انگلیسدر پاسخ به آن ادعا کرد: تعدادی از نظرات کاربران به خاطر توهین‌آمیز بودن و نقض مقررات بی.بی.سی حذف شده است.

نادرستی این ادعای بی.بی.سی در حالی کاملاً آشکار بود که این شبکه نظراتی که با الفاظ رکیک و توهین‌آمیز در مسیر باب میل بی.بی.سی حرکت کرده بودند را حذف نکرده بود.

بیشتر رسانه‌های دنیانیز در روز اول برگزاری نمبه دستاوردهای برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران اعتراف کرده بودند تا آنجا که حتی روزنامه آمریکایی نیویورک ‌تایمز آن را شکستی برای آمریکا و اسرائیل دانست

برچسب ها: اجلاس ، ضد انقلاب ، راه سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
مرگ بر منافق فتنه گر ...