سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر هر بازیکنی در لیگ فوتسال آماده باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

علی صانعی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای دعوت از 17 بازیکن به تیم ملی فوتسال ایران، سعی داشتیم که بهترین ها به تیم ملی دعوت شوند و از این رو به همراه کادر فنی و مشاوره با یکدیگر این بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند.

لیست نفرات تیم ملی فوتسال بدون دخالت از جایی یا کسی بوده است.

وی ادامه داد: 17 بازیکن تیم ملی فوتسال ایران از شنبه هفته آینده 11 شهریور در آکادمی ملی فوتبال تمرینات خود را برای جام جهانی فوتسال آغاز خواهند کرد.

صانعی در مورد دعوت نشدن وحید شمسایی و مصطفی نظری به تيم ملي گفت: هر بازیکنی که در فوتسال ایران آماده باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد تیم ملی که ملک من نیست هر فردی را که دوست داشتم دعوت کنم، شمسایی و نظری هم اکنون در تیمی از باشگاه های فوتسال فعال نيستند و از لحاظ آمادگی دور هستند.

وی ادامه داد: هنوز در لیست تیم ملی جای بازیکن خالی است و در ادامه لیگ فوتسال هر بازیکنی که آماده باشد به تیم ملی فوتسال ایران دعوت خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتسال ایران روزهای 27 و 28 شهریور دو بازی تدارکاتی با تیم ملی و امید روسیه برگزار خواهد کرد سپس در روزهای 30 مهر و اول آبان دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم ملی فوتسال اوکراین خواهد داشت در ضمن جام جهانی فوتسال 11 آبان سال جاری در تایلند برگزار می شود که تیم ملی فوتسال ایران در گروه B با تیم های اسپانیا، مراکش و پاناما هم گروه است./ق

برچسب ها: صانعی ، فوتسال ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار