معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي بر ضرورت استفاده از فرصت هفته دولت براي تشريح اهداف و مباني اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي عباس نياوند افزود: از آنجا كه مردمي شدن اقتصاد از ابعاد اقتصاد مقاومتي است نه تنها در هفته دولت بلكه از هر فرصت ديگر بايد براي تنوير اذهان عمومي و جلب مشاركت همگاني بهره جست.

وي از اقتصاد مقاومتي به عنوان نقطه مقابل اقتصاد رياضتي ياد و اضافه كرد: سياست هاي انقباضي حاكم بر دنيا كه بر كاهش خدمات و افزايش ماليات مبتني است؛ راه به جايي نخواهد برد.

وي كاهش وابستگي به خارج و افزايش توليد داخلي را از مباني اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: براي تحقق اين راهبرد و بهره مندي ملت از فوايد آن بايد تعامل دولت و بخش خصوصي بيش از گذشته باشد.

معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنانش با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و ساير شهداي انقلاب اسلامي، توفيق خدمت به مردم و رفع نيازهاي آنان را افتخاري بزرگ و موهبتي الهي قلمداد كرد و گفت: شكر اين توفيق تنها با افزايش سطح كمي و كيفي خدمات ميسر خواهد شد.

نياوند ادامه داد: داشتن چنين ديدگاهي از سوي مسوولان مستلزم داشتن ايمان به مباني ناب انقلاب اسلامي، تعهد در انجام وظايف، عشق به مردم و اخلاص در عمل است.

وي ابراز اميدواري كرد ماحصل برنامه ريزي مسوولان استان و همراهي مردم منجر به رسيدن خراسان رضوي به جايگاهي ممتاز در كشور، منطقه و جهان اسلام شود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.