دبير كل جبهه ايستادگي گفت: تاكنون فعاليتي را براي انتخابات آتي رياست جمهوري آغاز نكرده‌ايم اگر چه در جلسات شوراي مركزي كه هفتگي برگزار مي‌شود به بحث انتخاباتي پرداخته مي‌شود اما قصد داريم در آينده‌اي نزديك نشست‌هاي منسجمي را برگزار كنيم.

حجت الاسلام يدالله حبيبي دبيركل جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي در جبهه ايستادگي، گفت: تاكنون فعاليتي را براي انتخابات آتي رياست جمهوري آغاز نكرده‌ايم اگر چه در جلسات شوراي مركزي كه هفتگي برگزار مي‌شود به بحث انتخاباتي پرداخته مي‌شود و قصد داريم در آينده نزديك نشست‌هاي منسجمي را برگزار كنيم.

حجت الاسلام حبيبي با اشاره به برنامه محوري جبهه ايستادگي براي ورود به عرصه انتخابات آتي رياست جمهوري افزود: در جلسات شوراي مركزي شرايط جامعه، عرصه بين‌الملل و منطقه بايد به درستي تحليل شود سپس با شناخت از توانمندي هاي اشخاص مطرح شده، كانديداي مدنظر خود را معرفي و از وي حمايت كتيم.

دبيركل جبهه ايستادگي در پايان در پاسخ به سوالي پيرامون اينكه آيا در جلسات برگزار شده در شوراي مركزي مصداقي معرفي شده است يا خير، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه تاكنون به دنبال برنامه محوري بوده ايم و شخص محوري ملاك نبوده، بر روي  مصداقي در شوراي مركزي تمركز نداشته‌ايم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فعالیت ، انتخاباتی ، حبیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار