قائم مقام جبهه جوانان ايران امروز گفت: کمیته تخصصی انتخاباتی جبهه جوانان ایران امروز به زودی تشکیل و شروع به فعالیت مي‌کند .

صادق اکبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون فعاليت  انتخاباتي جبهه جوانان ايران امروز گفت: با تصویب اعضای شورای مرکزی جبهه جوانان ایران امروز کمیته تخصصی انتخاباتی این جبهه از اواسط شهریورماه جاری تشکیل و شروع به کار مي‌کند.

وي با ذکر اين نکته که تشکیل این کمیته به منزله ورود زود هنگام اين جبهه به فعالیت‌های انتخاباتی نبوده است، تصريح کرد: تشکيل کميته رویکردی پژوهشی- علمی و آموزشی خواهد داشت.

اکبري در ادامه تصريح کرد:  اين کميته در پي آسیب شناسی انتخابات‌هاي برگزار شده دوره‌های پيشين و  همچنين به دنبال ارائه  یک الگوی منظم تئوریک و عملی جهت آموزش نیرو های انسانی فعال در امر انتخابات و تلاش در راستای تبیین فرهنگ مشارکت حداکثری در بین اقشار مختلف جامعه است.

قائم مقام جبهه جوانان ايران امروز با تاکيد بر اينکه در برخی از سایت‌ها و جراید خبر حمایت جبهه جوانان ایران امروز از کاندیداتوری قالیباف منتشر شده است، خاطر نشان کرد: خبر فوق صحت نداشته و شورای مرکزی این جبهه در حال بحث و بررسی در مورد گزینه‌های مطرح شده در محافل سیاسی است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، جبهه ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار