نقاشي‌هاي ديواري سطح شهر تهران به مناسبت برگزاري شانزدهمين اجلاس سران غيرمتعهد‌ها بازسازي مي‌شود.

همايون ثابتي مطلق، رئيس انجمن هنرمندان نقاش ايوان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور بازسازي نقاشي‌هاي ديواري شهر تهران و به جهت برگزاري شانزدهمين اجلاس سران غيرمتعهدها همكاري بين انجمن هنرمندان نقاشي ايران و سازمان زيباسازي شهرداري صورت گرفته است.
وي گفت: بر اساس پيشنهاد و قراردادي كه با سازمان زيباسازي شهرداري تهران صورت گرفته در بخشي از نقاشي‌هاي ديواري شهر بازسازي شده است.
وي تصريح كرد: در حال حاضر در طول يك هفته كه از آغاز طرح بازسازي نقاشي‌هاي ديواري مي‌گذرد بخشي از نقاشي‌ها ديواري شهر تهران كه به لحاظ كيفيت نامناسب بودند بازسازي شده است.
ثابتي مطلق در ادامه خاطرنشان كرد: نقاشي‌هاي ديواري بيشتر مناطق تهران كه در مسير تردد اعضاي اجلاس سران غيرمتعهد‌ها است بازسازي شده است و بقيه نيز در حال بازسازي است.
وي در ادامه تصريح كرد: پس از مناطق در مسير اجلاس كم كم خيابان‌هاي مناطق ديگر را نيز بازسازي خواهيم كرد.
ثابتي مطلق در ادامه گفت:‌در حال حاضر به مرمت و بازسازي نقاشي‌هاي ديواري كه در سطح شهر تهران است پرداخته مي‌شود.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: بازسازي‌ها براي هر نقاشي ديواري متفاوت است برخي نياز به رنگ مجدد دارد و برخي ديوارها نياز به بازسازيدارد يعني ديوار از بين رفته است.
وي در ادامه اظهارداشت: تا امروز كار بازسازي به خوبي انجام گرفته است و از اين به بعد نيز تا پايان قطعاً به خوبي صورت خواهد گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار