نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی ايران دموكراسی واقعی را در اجلاس غير متعهد‌ها به نمايش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، آيت‌الله سليمانی، نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  گفت: جمهوری اسلامی ايران دموكراسی واقعی را در اجلاس غير متعهد‌ها به نمايش می‌گذارد.
وی افزود: اين اجلاس برای ملت آزاده جهان اهميت بسياری دارد و اين واقعيت را به همه مردم جهان نشان می‏‌دهد كه جمهوری اسلامی ايران به هيچ وجه در انزوا قرار ندارد و نقشش در جهان تعيين‌كننده است.
آيت‌الله سليمانی در ادامه اظهار كرد: با برگزاری اين نشست توانمندی‌های اقتصادی، فرهنگ نوع‌دوستی و زندگی مسالمت‌آميز ايرانيان به رخ جهانيان كشيده خواهد شد و پس از سازمان ملل، جنبش عدم تعهد مهم‌ترين مجامع بين‌المللی است.
نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تصريح كرد: اين اجلاس اقتدار ديپلماتيك جمهوری اسلامی ايران را در سطح منطقه نشان می‌دهد.
آيت‌الله سليمانی بيان كرد: حضور فرهنگی و جدی مقامات عالی‌رتبه اجرايی كشور در اجلاس‌های بين‌المللی و حضور مقتدرانه در سازمان‌ها و نهادهای بين‌المللی تخصصی نظير آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و نيز اپك همواره نقش و جايگاه ايران را به رخ جهانيان كشيده است. /س

برچسب ها: اجلاس ، غیر ، متعهدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.