مدیر اجرایی شرکت تعاونی بوقلمون رنگارنگ رودهن گفت: پروژه بوقلمون رنگارنگ در شرق استان تهران بیش از دو هزار مرغ مادر ظرفیت داشته و قابلیت تولید 400 تا 500 هزار جوجه یک روزه را در طول دوره شش ماهه دارد.

 "محمد طریقت نیا" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مجتمع در منطقه گندک رودهن به ظرفیت دو هزار قطعه در بخش واحد دام با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیون ریال از محل آورده شخصی افتتاح گردید.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک مجتمع جوجه ریزی خود را آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه 25 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

مدیر اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی بیش از 50 مرکز متقاضی گوشت بوقلمون می توانند از این واحد تغذیه نمایند.

طریقت نیا با اشاره به اینکه واحد های تولید بوقلمون در کشور بسیار محدود هستند، از راه اندازی این واحد تولیدی در منطقه شرق استان تهران ابراز رضایت کرد و گفت: وجود این مرکز تولیدی که به همت اساتید متخصص و مسئولان شهرستان در این منطقه راه اندازی شده است، می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه این محصول دامی در منطقه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به مزایای این طرح نیز بیان داشت: یکی از برنامه های راهبردی ما در اجرای این پروژه، راه اندازی بخش تولید و سالن های پرورش به جای احداث فضای پرورشگاه بوده است که این امر می تواند در دوام طرح موثر باشد./س

برچسب ها: بوقلمون ، رودهن ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.